ارسال پرونده فاضلاب شهرپرند به مراجع قضایی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شهر جدید پرند و آدرسwww.parandmelk.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






به گزارش «پرندپرس» به نقل  از پایگاه اطلاع رسانی حفاظت محیط زیست استان تهران، ایوب زارع گفت: با وجود پیگیری های انجام شده توسط محیط زیست و شبکه بهداشت و درمان رباط کریم و امور آب و فاضلاب شهر پرند در خصوص معضل دفع فاضلاب این شهر، متاسفانه تاکنون اقدام موثری برای دفع اصولی فاضلاب های خانگی این شهر صورت نگرفته است.

وی افزود: فاضلاب ها در مجاورت آزاد راه تهران – ساوه تجمع و با توجه به وجود خطوط انتقال آب و مخزن زمینی ذخیره آب شرب شهر پرند در آن محل احتمال نفوذ فاضلاب ها به داخل تاسیسات فوق در پی تداوم بارندگی ها وجود دارد.

زارع گفت: به منظور پیشگیری از هرگونه حادثه و پیشامد ناگوار بهداشتی برای شهروندان پرند پرونده فاضلاب شهر پرند توسط فرماندار شهرستان رباط کریم برای پیگیری قضایی به دادگاه ارجاع شد.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال پرونده حقوقی علیه مدیرعامل شهر پرند توسط اداره حفاظت محیط زیست شهرستان رباط کریم در دادگاه تشکیل و در حال پیگیری است.





:: موضوعات مرتبط: اخبار شهر جدید پرند , ,
:: برچسب‌ها: شهرجدیدپرند،مسکن مهر پرند،املاک پرند ,
:: بازدید از این مطلب : 598
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : عارف کریمی
ت : سه شنبه 24 آذر 1394
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');